بلیط هواپیما ترکیه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تاریخ : چهار شنبه 6 شهريور 1398
بازدید : 134
نویسنده : علی احمدی

استانبول یکی از بزرگ ترین شهرهای تاریخی جهان است و دیدن این شهر تعجب آور است. استانبول اصلی ترین بندر و مرکز مالی ترکیه است، اما برای مسافرانی که بلیط هواپیما به استانبول را تهیه می کنند، این شهر نیز پر از ماجراجویی است. به عنوان یکی از محبوب ترین مقصد جهان، پروازهای ارزان به استانبول را همیشه می توان یافت. این که آیا شما قصد سفر به طرف اروپایی یا منطقه خاورمیانه این شهر را دارید، استانبول نا امید نخواهد شد. بلیط هواپیما ترکیه را تهیه و سفری بی نظیر را تجربه کنید.

این شهر دارای تاریخ پر شکوه امپراطوری است. استانبول پایتخت چهار امپراطوری - رومی، بیزانس، لاتین و عثمانی بوده است. امروزه در استانبول تقریباً 15 میلیون نفر زندگی می کنند، اما برای بازدیدکنندگانی که می خواهند تاریخ این شهر را ببینند، به شهر قدیمی استانبول رفته و از منطقه تاریخی دیدن کنند. آمفی تئاترها و مصنوعات رومی خیابان ها را تزئین می کنند و آثار باستانی از امپراطوری بیزانس در همه جا وجود دارد.

در اویا صوفیا (همچنین به نام هاگیا سوفیا، نام یونانی آن نیز مشهور است) و در کاخ باشکوه توپکاپی (توپکاپی سارای) که تقریباً 400 سال اقامتگاه رسمی سلاطین عثمانی بود. استفاده از پروازهای ارزان به استانبول و بازدید نکردن از یک همام سنتی (حمام) یا مسافرت با کشتی بین Eminönü (اروپا) و Anadolu Kavagi (آسیا) ارزان خواهد بود. تولید محتوای گردشگری خود را به سایت ویرا محتوا بسپارید. ویرا محتوا تولید محتوا ر ابا ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام می دهد. شما می توانید تولید محتوای گرافیکی ، تولید محتوای صوتی و تولید محتوای متنی خود را با کمترین هزینه به این سایت بسپارید. هزینه تولید محتوا خود را با ویرا محتوا به حداقل بسپارید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ درمورد جاذبه های گردشگری ترکیه و نحوه رزرو و خرید بلیط هواپیما ترکیه می باشد.